În 2021 piața de NFT-uri a înregistrat o creștere ce a uimit atât investitorii sau pasionații de „non-fungible tokens” cât și antreprenorii ce nu se așteptau ca acest segment să obțină o astfel de popularitate într-un timp atât de scurt.
În 2020 piața de NFT-uri avea o valoare de 13,7 milioane de dolari, iar un an mai târziu a ajuns la 2,5 miliarde de dolari, spun specialiștii. Cu toate astea, noutatea acestui domeniu nu i-a speriat pe antreprenorii ce au surprins o nouă oportunitate de dezvoltare pentru afacerile lor. De la sport și nutriție până la bijuterii de lux, numeroase brand-uri au profitat de oportunități, intrând pe piața de NFT-uri.
Una dintre companiile îndrăznețe a fost brand-ul Micri, ce a pășit spre noutate și inovație lansând prima colecție de NFT-uri.
Casa de Bijuterii Micri este deja un nume de referință în piața autohtonă de bijuterii. Cu o experiență de peste 30 de ani, Micri a fost prima casă de bijuterii care a adus în România branduri celebre precum Damiani, Chopard sau Bulgari.